3 Mart 2016 Perşembe

Saim Akbulut: Bahar ve Leylek

Geçen yıl büyük bir ameliyat geçirmek için, Erzurum araştırma hastahanesine yattım ve baharı bekledim. Güneşin daha çok ısıtacağı sabahı bekledim.

Bahar gelecekti ve ben bahara bırakmıştım umudumu. Köyden gelenlere sürekli soruyordum (Gundê Qazi) heci leylek geldi mi? diye.

Onu bekliyordum hastanenin herhangi bir odasında. Bana baharı getirecekti. Sözü vardı sanki bana.

Gece heci leylekin gelmiş olma umuduyla, ağrılarım ile onun baharı kanatlarına takıp getireceğini bekliyordum, umutsuz ve amansız hastalığımda.

Gelmişti evet bana onun müjdesini verdiler; kar fırtına ve borana inat herkes müjdesini veriyordu bana. Leyleğim gelmiş, abim Metin'in ineği doğmuştu. Güzel mi güzel bir buzağı olmuştu.

Bahar gelmişti heci leyleğin kanatları ile. Ve ben ameliyata girmeye hazırdım. Kendi baharım adına uyudum uyudum uyudum

....Saim. ....bahar ve leylek.

04.03.2016

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder